TALLINN 1

7- kuni 8-aastased lapsed ehk Arhitektuurikooli kõige nooremad ruumiuurijad mõtisklevad ruumilise maailma üle arutledes, joonistades, mängides ja meisterdades. Võib juhtuda, et juba esimeses tunnis saavad nad kätte korruste plaanid ning hoones ringi luusides peavad üles leidma esmalt enda asukoha ning seejärel ruumidesse peidetud esemed. Koos uurime jooniseid lähemalt. Vaatame, mis on plaan, mis vaade ja mis lõige ning mõtleme välja uusi tingmärke esemete kujutamiseks joonistel.

Proovime kehastuda hooneteks, mis tänaval liikudes silma on hakanud, arutleme, mis teeb need eriliseks ja fantaseerime, mis oleks, kui veidike neid maju muuta. Saame teada, et ühtviisi olulised on nii suured mahud kui detailid, kuid kõige tähtsam on mõelda, kuidas mina selles ruumis ennast tunnen ja kuidas ruumi kasutan. Katsetame, kuidas mõjutavad ruumi tajumist hääled, valgus ja varjud.

Veidi uurime ka seda, kuidas ehitised püsti püsivad ja kuidas tehnoloogia areng on teinud ehitamise lihtsamaks ja ruumid avaramaks.

Muuhulgas pakume ideid elamiseks erilistes olukordades: näiteks kaljuseinal, katusel, metsas, ookeanisaarel või kasvõi teisel planeedil.

Töötubades arutame, mida keegi asjadest arvab, vahel joonistame, vahel meisterdame, vahel uurime materjale ja teeme katseid, vahel põikame õue ning vahel oma sisemaailma.

Rühmas on kuni 10 last. Tunnid toimuvad kord nädalas, 1,5 h korraga.